kalau nak tau laki tu laki org ke x

1. Bila berbual dengan anda matanya tidak memandang wajah atau muka anda kerana takut pembohongannya dikesan.

2. Ketika sedang berjalan-jalan dengan anda matanya liar memerhatikan sekeliling kerana dia khuatir terserempak denganrakan-rakan isterinya atau saudara mara.

3. Jarang mengajak anda makan di tempat terbuka untuk menjaga line dengan makan di tempat-tempat yang sulit dan tersembunyi.

4. Sukar untuk menghubungi telefon bimbitnya kerana sering tidak dapat dihubungi kerana sebenarnya dia menggunakan 2 atau 3 talian (simcard) dan anda hanya mempunyai nombor talian yang dikhaskan untuk menggatal.

5. Sama sekali tidak akan mengajak anda datang ke rumahnya untuk bertemu kedua orang tuanya.

6. Dalam keretanya ada tanda-tanda kehadiran budak kecil seperti anak patung, selipar, puting ataupun tompok-tompok berbau susu dikusyen kereta.

7. Bila bersembang tentang rahsia wanita, pengetahuannya luar biasa kerana dia sendiri pernah tinggal serumah, sebilik dan sekatil dengan wanita.

8. Tahap kemiangan dan kegatalannya melampau, mungkin kerana terlalu di kongkong oleh isterinya. Bila memandang tubuh anda, matanya menakutkan (tafsir sampai ke dalam kata orang tua).

9. Perutnya buncit atau boroi kerana makan dan minumnya dijaga oleh isteri mithali yang baik dan setia di rumah.

10. Bila telefon bimbitnya berbunyi, dia akan pergi ke tempat yang agak jauh dari anda untuk menjawabnya atau jika di dalam kereta dia akan membiarkan telefon berbunyi tanpa menjawabnya selepas melihat nombor yang terpapar di screen kerana yang menelefonnya adalah isterinya.

kredit to jejakamacho.... nak usha pasal kenapa lelaki senang buncit tapi jumpa bendalah ni lak.... so layan aje la.. menarik gak benda ni... HAHAHAH...so... ada sesiapa terasa kah??? HAHAHHAHAHA.... blogger-emoticon.blogspot.comtrex tak bertanggungjawab kepada sesiapa yang makan cili lepas tu pedas sebab takde air ke apa kan... alamak... ter merepek juga...penat je control... blogger-emoticon.blogspot.com

22 comments

  1. Hmm...tapi kena hati2 gak...kadang2 org lelaki pandai menyembunyikan pembohongan..kalau diorang baca entri ni...tak mustahil diorang akan mengelak dari buat semua benda yang disenaraikan...

    ReplyDelete
  2. hohoho... abes la... rahsia dah terbongkar... patut la ramai laki leh pasang byk2... sbb post nie rupenyer... hmm... brp nak pasang erk.... lalala~

    ReplyDelete
  3. ermmm...,de yg btul de yg x,yg btul tu..mmg betul..aw buat kajian ke?menarik...eehehe

    ReplyDelete
  4. #na shari: HAHAHAH....no komen... sepandai2 tupai melompat... mmg akan lompat la puas2 sampai dia jatuh mati.. HAHAH...ok2.. xde kaitan... lalalalalal....

    ReplyDelete
  5. #kipas: pasang la byk2... xde hal... pastu hujung bulan pening nak layan bini mtk duit... KAH KAH KAH..sapa bini kipas tlg mtk duit dia sampai habis...HAHHAHAHA....

    #MR.SHARI: ada pengalaman kah?? lalalalala....

    ReplyDelete
  6. diri ini terasa amat, aduhai. :P

    ReplyDelete
  7. KAH KAH KAH...u mmg.... belum kawen dah cmtu... cena ni... HAHAHAHA.....

    ReplyDelete
  8. uit..cmne leh tau ni rahsia lelaki..
    ni mst kes pnh t'tacle laki org kn..tol kn..hohoho..

    ReplyDelete
  9. agak2 la...adoyai.... nak kena kejar penyapu ngan mama buat la... HAHAHAHAHHAHA.... xnak r.. x minat laki org... x best..:P

    ReplyDelete
  10. haha...sy blom jadik laki org lagi...still single n available... ;)

    ReplyDelete
  11. amboi... boleh caya ka?? kih kih kih.... congratez for final project... aikk... ada kaitan kah? lalalalala....

    ReplyDelete
  12. wahhh... berpengalaman kah? lalalalallala

    ReplyDelete
  13. ooo... camna ciri2 aku arrr???

    satu pon xde diatas.. aku single lagi.. hehe... ada sapa2 nak apply jadi gf aku?? haha... gurau jer...

    tra, layout kau berat la... xkuar chat box... hehe

    ReplyDelete
  14. alop alop.
    nak tutorial photoshop?
    bleh jerk.
    akan diposting dlm masa terdekat.

    nak tutorial sal apa?
    potong? colour? ada cadangan?

    kang dah buat jgn tak gtaw member. eheh

    ReplyDelete
  15. #ahmad sufi: ermmmm... i leh je bkak... dah try resize tp buruk sgt... n prob coding lak... nti la ble free... tkar layout..

    #deenasour: hehehhe... ntah la... bt la apa2... if yg i xpnah buat leh la i try bt... xde idea la nak tutorial apa... hehhehe

    ReplyDelete
  16. saye tidak begitu..hehe..
    lelaki kt lua tu klau nk tips supaya x kantoi bley hubungi akizaki..
    haha...

    ReplyDelete
  17. HAHAHAH....oh tidak... xbaik tau jd laki camni.. wuwuuwuwuwu

    ReplyDelete
  18. alamak..lepas ni tak boleh nak cari makan lah gini sebab rahsia dah dipecahkan. hehehe

    ReplyDelete
  19. padan muka... HAHAHHAHAHAH....

    ReplyDelete
  20. try r dlu.. baru la tau..HAHAHHA... EH2..SILAP...megalak kan la pulak..HEHHEHEHE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...