Kertas - Kekasih Yang Tak Di Anggap


best lagu ni...selalu dgr kat radio tapi x berapa tau lirik... thanx la yangkang sebab bagi lagu ni... weeee......
blogger-emoticon.blogspot.com

Kertas - Kekasih Yang Tak Di Anggap

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:


sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

repeat reff

13 comments

  1. la... lirik jerk ker? ingatkan ade donlod lagu skali... nak lagu... lalala~

    ReplyDelete
  2. cr sndr.... HAHAHAHHA... xminat nk letak dwnloader.... suh bd bt la... i provide lirik aje...

    sgt ske lagu ni... LALALALALALA

    ReplyDelete
  3. saya ingatkan awak tulis puisi bila mula2 baca td

    ReplyDelete
  4. ceh... hahhaha... xcukup puitis lg nak tulis puisi... ngeeee :)

    ReplyDelete
  5. yezza!
    suke2 lagu ni...
    sbb budk2 kelas suke memekak lagu ni...
    hik3...

    ReplyDelete
  6. haha... ramai yg ingat lirik ni puisi.. aku pon... hehe

    ReplyDelete
  7. lor mana lagu tu>>
    bleh tlg nyanyikan...
    nk dgr suara yg sumbang tu...
    hahahaaaaa

    ReplyDelete
  8. #lemongrass : mmg best pon lagu ni.. wuwuwuwuwuwuw

    #AHMADSUFI6177 : ye la tu.. ntah2 dh ske dh lagu ni skang... HAHAHAHHA..

    ReplyDelete
  9. #nieja : i lagi la sgt suka...

    #mie : xnak nyanyikan.. mie x bg trex mng pon contest.. wuwuwuwuuwu

    ReplyDelete
  10. ehem2...
    aku yg bg lagu ni kat yangkang B-)
    >>tumpang glemer<< :p

    ReplyDelete
  11. HAHAHAH...sbb aku slalu dgr kat radio tp x tau lagu apa...TQ yea :)

    ReplyDelete
  12. lagu nie ada dlm blog aku,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...