terima kasih YA ALLAH

bila rasa GEMBIRA tahap dewa
:41:

terasa nak lompat tak henti2....
blogger-emoticon.blogspot.com

nak marah pon tak jadi..
blogger-emoticon.blogspot.com


sakit hati pon boleh sengeh....
blogger-emoticon.blogspot.com

hati berbunga riang macam taman rama2 ng bunga yang banyak
blogger-emoticon.blogspot.com


woi trex... ko gle ke??? HHAHAHAHAH.... anda rasa tensen tak baca entry trex 2 3 post ni yang macam tak betul... dah la pendek pastu merepek... arghhhhhhhh... lantak la kan... tapi korang tak rasa comel ke? tlg la kata comel... HAHAHAHAH.... :14: sengal punye trex.... hari yang sungguh penuh dengan makna....

there hv something that we cant describe it by words.. but i just can feel it... maybe it will be the wonderful moment that i should have....
terima kasih YA ALLAH...

blogger-emoticon.blogspot.com

11 comments

  1. gue pun tumpang gembira..
    tahniah!!!!
    moga kekal hingga ke anak cucu cicit..
    heheheeeee

    ReplyDelete
  2. aigooo...miss trex...in love ye...sian dino nanti xde yg nak sayang...haha

    ReplyDelete
  3. i rasa sume org dah slh phm... im not in love la... adoyai... im happy for something else.. adoyai... plzzz understnd me guys... wuwuwuuw... jgn slh phm ea.. heheehhehehehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. salah paham ke??
    so ada peluang lagi la ni..
    hehehheeee

    ReplyDelete
  6. hahahha... byk la... mie sengal... huahuahua.... :p

    ReplyDelete
  7. kau happy sebab orang yang kau suka tu tak jadi kawin dengan orang lain?

    ReplyDelete
  8. awak.... xde kaitan la...adoyai... korng ni... psl ni laju je ea... wuwuwwuwuw...

    ReplyDelete
  9. are u happy becoz of me.. ngeh3.. haha..

    ReplyDelete
  10. erkkk... pekah? ni sp la plak.. adoyai... tetibe je.. hhehehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...