hariku yg HIJAU

ini adalah satu penyataan...

trex tak suka hijau

igt sume... trex x ske hijau....

ini adalah satu soalan

nape trex bli baju.. suar.. mesti hijau??

ini adalah satu kenyataan

trex masih membeli kaler hijau walaupun dia sebenarnye suka biru... apekah yg telah terjadi.. nape????????????? HAHHAHAHA... yup... i bought a new green shirt... see... green... sumpah telah cuba tahan tgn dr capai kaler hijau.. sumpah... tapi macamana ntah time nak byr tu.. jadi kaler hijau juge... ok.. susah nye nak trima kenyataan... tapi..
trex tak kan buat kenyataan...
TREX SUKA HIJAU :03:.. ok.. xkan bt walapun dh buat... hohohooho.... siyes x tipu time try baju sume kaler lain... xde hijau.. ajaib tol cena ntah tm bayar jd kaler hijau... wuwuwuwwu.... telah membuat satu kesalahan yg berulang kali... ok.. satu kelemahan jiwa telah wujud... HAHAHHAHAHA...

ok la... tgh mencuba menerima kenyataan HIJAU... oleh itu... nak layan REMAJA jap.. im still remaja ok.. so masih layak utk membaca majalah itu.. HAHAHHA... walaupun bulan ini nye remaja... EDISI KHAS LELAKI.. ok.. blaja memahami lelaki.. eh.. tetibe lak.. HEHEHHEHEHE

blogger-emoticon.blogspot.com

8 comments

  1. belajar tentang kaum saya? hahaha. kami lagi rumit dari kaum kamu tau. :P

    ReplyDelete
  2. tahu... tp xpe...HAHAHAHHAHAHA....

    ReplyDelete
  3. where on earth is your blue yellow color?

    ReplyDelete
  4. tu la psl nye... HAHAHAHAH....

    ReplyDelete
  5. ijau mmg chantek menarik ttarik da bomb sgt..hehehe

    go green.!!

    ;p

    ReplyDelete
  6. nanti la trex pk nak declare ske ke.. declare war ng HIJAU.. hahahhaaha

    ReplyDelete
  7. huhu.. suka hijau la tu. biasanya kesukaan kita nie lahir secara semula jadi, contohnya warna, dulu saya pun ckp saya x suka biru padahal saya suka biru... maka kesukaan kita tu x leh kita lawa. memg lumrah semula jadi

    ReplyDelete
  8. ni yg jd mls nk admit ni... oh tidakkkkkkkkkkkkkkk ;(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...