trex ng bodo nya

sudah berada di UM.. lalalallalalalaala.... penat kemas barang semua tp trex xde la kemas sgt sebab sume brg xde lagi.. so rilex2 dlu.. buat mana yg patut.. lalalalalla... sapu2.. mop2.. mereng2... dah la bilik dpt 1 floor ng budak2 gle n mental.. HAHAHAHA.. meriah2... hehehheheeh.... mereng bersama.... lalallalala.. itu yg terbaik.. sungguh bahagia sem ni nampak nye.. aishhhh... jom bahagia dan menggila bersama.. lalallalalal...
new sem.. new hope.. new life... no turning back...

haaaaaaa..... kisah gle dlm bas....

trex : oda, ko dh sampai ke?

oda : blum wei... aku baru kat sentul

trex : woi... ak kat sentul gak...

oda : wei... ke kte ni naik bas yg sama????

trex : aku bas trans... ko jgn kata sama.. nanti aku terasa BODO... HAHAHAH

oda : ak bas trans gak!! mmg bodo2...

trea : (usha dlm bas) aku bas no 117... ko jgn kata sama gak... mmg aku terasa lagi BODO.. wuwuwuwuw

oda : oh... cukup2 la ng bodo ko tu.. TAK SAMA! hahahahahahahha... jmpe kat sana je..

hahahha..... ok... ske sgt merepek.. brg x unpack.. leh lak g mid shopping2... but trex hanya memerhati sebab sume brg dah ada... HEHEHEHE... 2 troli ok dorg shopping... HUHUHUHU... sungguh bahagia tol mereka ni... miji pami azly zati oda n trex...

sekarang baru bgn ng muka busuk trus update post yg busuk ini.. HEHHEHE.... jgn mrh ea sume.. ngeh2... tata.. nak mandi.. bye... blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments

  1. erkk... HAHAHAH.. oda la.. bkn aku... lalalalala =)

    ReplyDelete
  2. selamat g kelas yer trex.. blaja leklok...;P

    ReplyDelete
  3. heheheh... mekaceh... tp awl2 ni x blaja sgt pon.. wuwuwuw

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...