DIA 1

perasaan menyukai dan menyintai sesorang sungguh unik untuk di huraikan
perasaan ini sungguh susah untuk ditafsirkan dengan perkataan...
hanya mampu untuk merasai

tidak dikerah untuk menyukai
tidak dipaksa untuk menyintai..
tidak ku pinta jadi begini..
perasaan ini hadir dengan sendiri
tidak mengira rupa dan harta...
sukar untuk ku huraikan..

tidak ku pinta mencintaimu...
tapi ku tahu engkau tidak akan mengerti...
aku tak mampu untuk luahkan..
aku tidak kuat untuk menyatakan semua..

aku hanya berdoa agar sentiasa dapat melihatmu..
cukup sekadar menyimpan wajahmu dihatiku..
tidak perlu untuk dilafazkan...
aku pasrah...

ku harap engkau tidak punya yang lain..
tapi itu semua tidak pasti...

perit dihati tidak kau mengerti...
perasaan yang ku pendam jauh dilubuk hati..
tidak akan ku pamerkan padamu...
cukup la sampai disini...
aku tak akan luahkan semua...

cinta yang lahir dengan sendiri tanpa paksaan...
aku bahagia begini..
terima kasih ku ucapkan..
akan ku simpan selama nya

YA ALLAH...
aku mencintai dia..
aku tidak kuat untuk menghadapi semuanya

YA ALLAH...
aku mencintai dia..
tabahkan lah hatiku untuk menghadapinya

6 comments

  1. uik trex...semacam je ayat2 ni..puitis tol...aii..tetiba sedih sbb mengenangkan si DIA jugak..hahah(ade plak masuk watak aku dlm ni)

    ReplyDelete
  2. uik trex...semacam je ayat2 ni..puitis tol...aii..tetiba sedih sbb mengenangkan si DIA jugak..hahah(ade plak masuk watak aku dlm ni)

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaahhhhhhhhh.. trex.. leh ganti A.Samad Said nih..;)

    ReplyDelete
  4. cinta itu satu perasaan
    yang wujud untuk kebahagian,
    tapi kadang hadirnya penyeksaan,
    kau layak untuk mencinta,
    demi kebahagiaanmu dan mereka,
    tapi jangan harap dicinta,
    kerna seksa itu amat memeritkan.
    ............

    ReplyDelete
  5. #areda :: tetiba sedih sbb mengenangkan si DIA jugak??? aikkk... hihihihih =p

    #cikin :: jadi A.trex... ok gak kan? =p

    ReplyDelete
  6. #daud :: ayt ko mmg termantap n terbaik =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...