DIA 2

aku dan kau bertemu tanpa dirancang
aku dan kau punya rasa sayang
aku dan kau punya kekurangan
namun aku terima segala kekuranganmu seadanya
kerana hati ini sungguh menghargai dirimu

kerana kita hidup untuk saling melengkapi.
melengkapi setiap kekurangan yang ada
menerima segala nya dengan redha

senyumanmu membawa sinar kepada kehidupanku
aku dan kau pernah melakar kisah bersama...
segala kisah suka dan duka bersama.,
semua nya sungguh indah untuk dikenang
aku bahagia kerana sesungguhnya
aku mencintaimu~

6 comments

  1. gile jiwang kao skang ek!!
    my baby you~~
    =)

    ReplyDelete
  2. hahahah....
    daud r ni ajar ak =p

    ReplyDelete
  3. hbt la skang...
    sumer da b'puisi ni...
    jiwang gak trex ni...
    huhu...
    zarf, bl lg nk b'puisi plak...
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. waaa...jiwangnye trex....~
    tp..ayt2 dia mmg best ar...
    mantap~

    -only akma-

    ReplyDelete
  5. hahahhaahahha.....
    byk makna tu... hihihihi =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...