sudikah awak menjadi teman hidup saya?

bolehkah saya minta izin sesuatu?
sudikah awak menjadi teman hidup saya?
hanya untuk dalam mimpi?

saya tahu bunyinya bodoh
kerana realitinya awak takkan dapat terima saya
sebab pintu hati awak sudah tertutup rapat..
dan sebab itu saya memohon keizinan itu,
supaya awak sentiasa dalam ingatan saya.
bercinta dengan saya, menjadi tmn hidup saya.
walau hanya dlm mimpi
kerana itu sudah ckp membahagiakan saya..

<<seputeh qaseh ramadhan>>

9 comments

  1. Salam Ramadhan & Salam Terjah,
    hehe.. sorry ekk.. tersinggah plak ke blog neh..
    suka ayat tuh.. teringat citer tu..=)

    ReplyDelete
  2. #amoi :: lorr...

    #annaster :: sedih kan? huhuhu =(

    ReplyDelete
  3. jangan hanya bermimpi,
    g cari yang lain,
    merdeka kan dirimu dari perasaan,
    huhu.

    ReplyDelete
  4. nape kena nk cr lain? adoi...
    itu just dialog... xde makna pape pon kot... hehhehe...
    aku dah lama MERDEKA dr perasaan la.. =)

    ReplyDelete
  5. bc byk kali pung ayat dia still sedih je kan. http://rojakstory.blogspot.com/2009/08/sudikah-awak.html

    ReplyDelete
  6. hanya dlm mimpi? ad ke yg masih sanggup jd mcm tu? ak hope ak mampu setia mcm tu...

    ReplyDelete
  7. salam..
    macam pernah dengar ayat tu..
    macam lirik lagu pun ada jugak..

    ReplyDelete
  8. bukan la awak....
    tu dialog cte... =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...