DIA 3

saat ini hati bagaikan mahu menangis...
meratap sengsara jiwa yang melanda...
namun semua ini harus diterima dengan tabah...
semuanya dugaan dan ujian hidup

setiap segala yang berlaku mesti ada hikmahnya..
kadang2 aku sendiri bingung....
sedih... kecewa... dendam...
dia tak mengerti apa yang ak rasa sekarang ini...

aku doa dalam setiap sujud ku...
ku pohon....
engkau dijauhkan dari aku...
bukan mahu membuang kau tapi....
jika kau bukan untuk ku...
hanya itu yang ak mampu untuk lakukan..

sengsara jiwa ini tak pernah kau tahu...
aku ingin sekali menyayangi kau dengan cara yang betul...
walaupun hanya dari jauh...
mungkin aku akan bahagia begini..

hanya satu yang perlu kau tahu...
aku masih menyayangi kau setiap saat
dan mungkin untuk selamanya...



2 comments

  1. sedih nyerr... bwk2 bersabar la erk... lalala~

    ReplyDelete
  2. eh kipas... lama nye xnmpk... HAHAHAHHAHAHAHAHA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...