mereka LELAKI sungguh pelik dan pelbagai?

kenapa mereka sungguh pelik dan pelbagai???

1) ada yg nak serius dan ikhlas
2) ada yg jns tkt kawan ejek ada awek....
3) ada yg nk bajet single even hati ske someone
4) ada yg konon nya baik sgt tp tak sdar dah melukai org yg dia syg...
5) ada yg nak EGO... taknak ngaku ada awek walaupun ada...

BACK OFF~

agaknya anda kategori mana????????????????

11 comments

  1. haha..bkn laki je plik trex..sume org lam dunia ni ade yg plik..
    yg no 2 tu sengal r kalo ade org camtu..bkn pelik..no 3 tu..kalo die ske someone die still single.sbb die bkn ade ape2 pn ngan sumone tu.die hnya mnyukai..no 4 tu, bkn laki je, sume pn pnah wat..kadang2 kite x sdar..so tu la gune nye borak2 bley tlng sedarkan..jgn denga dr 1 side je.
    5. tu , tu playboy nmnye..haha

    ReplyDelete
  2. no2 tu ada org cmtu.... dah jmpe dah... HUHUHUH.... borak2 utk sdar kan? HHAHAHAHAHHA... kl la bleh dan sng bt cmtu... wuwuwuw ;p

    ReplyDelete
  3. single lagi.... ade yg nak x?? lalala~

    ReplyDelete
  4. kipas... mana hilang? bz keje ke skang? muahahahaha..... pesal tnya cmtu? adoi...

    ReplyDelete
  5. yeke no2 tu da jmpe???kat mane ko jumpe tu?? borak dlm2 sikit r..hehe

    ReplyDelete
  6. hahaha...orrait trex..t ak korek..hehhe

    ReplyDelete
  7. cpt la borak..ak nk korek ni weh..huhu

    ReplyDelete
  8. borak pe? xphm dooo... n ni spe???

    ReplyDelete
  9. ak pn x phm..haha..xpe r trex..weh jgn lpe bli dkny

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...