just call dont text!! kalau taknak jadi camni

sebuah perkenalan
selalu di mulakan dengan kata yang baik2 kan?
bila dah lama kenal.. mmg nampak belang kan?
itu nama nya ragam manusia

macam ni

aku :: hai, awak ni... tetttt kan?? macam mana yea nanti?? (atas suatu urusan)

dia :: yea saya... nanti kita jumpa la malam kang... saya explain kan nanti boley?

aku :: okay jugak tu...

malam...

dia :: saya busy ni.. by msg je boleh

aku :: ok gak sebab malas jugak ni

dia :: aku :: cocetcocetcocet.... (urusan)

dia :: hurmmm... ni nama sapa ek...

aku :: A***** awk ni sapa lak??

dia :: H****

korang nampak x?? SMS with stranger even atas sebab urusan yang penting boleh jadi sebuah perkenalan... kenalan bukan atas dasar menggatal ke apa okay... dia macam.. hey.. xkan nak buat keje dengan tak kenal pun kau buat keje dengan sapa kan?? kalau tak nak jadi macam ni.. better u just call dont text!!! HAHAHHAAH...

fine... i got new friend now... HAHAHAHHAAH

2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...