setahun dengan seribu kisah



SETAHUN dah kan awak??
SETAHUN yang bahagia
SETAHUN tanpa apa-apa yang menyakitkan
SETAHUN yang tidak akan dilupakan
SETAHUN yang sangat sempurna


tapi


SETAHUN je??? huhuhuhuh


awak...
agaknya ada tak lagi setahun? atau ada lagi ke tahun2 seterusnya???
awak..... macam mana ni awak??
kenapa rasa takut ni...

awak....
kenapa rasa macam ni
rasa macam hati saya hilang sikit2...
kenapa rasa sakit sangat ni

awak....
ini rasa apa??
pedih sangat
susah nak bernafas...
rasa nya saya tak ada asma

awak...
kenapa semua rasa ni tak best
tiba2 je rasa tak larat nak bangun,,
tak larat nak buat kerja
tak larat nak mandi

awak...
awak rasa saya sakit ke???

awak...
kenapa awak diam je?
awak tak nak buat apa-apa ke?

awak...
saya tak faham kenapa saya rasa semua ni...
awak tolong la faham kan saya

AWAK!!!!
mana awak ni...............................................
saya nampak awak makin jauh...
mana awak nak pergi??
semua rasa tu makin teruk rasa nya...

awak...
SAYA TAKUT...

6 comments

  1. dear :)
    be strong.
    idop dgn gembire eh, n be pretty always ;)
    ignore other problems.

    ReplyDelete
  2. gue de disini...
    xkan berjauhan..
    hahahhahaaaaaa

    ReplyDelete
  3. #mastura :: ini sebuah cerita... xde kaitan antara yg hidup dan mati.. tp mcm sdh gle kn... huhuhuh...

    #mie :: time cuti mmg la dekat.. kang dh mula keje... mula laaa.. jauh gle lak tu sume dia g.. HAHAHHAHA...

    ReplyDelete
  4. takdak sedih gila pon??biasa ja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...