bibik terkecil

sapa perlukan pembantu rumah yang comel.. kecik... cekap... dan amanah?? HEHEHHEHEHEHEHE... dan juga bibik yang xberapa suka makan.... hanya suka susu semata... HAHAHAHAHA... adehhhh... muahahha... tak percaya?? tengok gambar2 ni.. dah la kecik... comel.. rajin pulak tu.. takmau ke?? HAHAHAHAHAHHA...

senang wooo nak jaga bibik kecik camni... makan xmau.. susu je... lalallalaaa... gila kejam punya kakak... ni adik kecik... hahhahaha... time semua tengah seronok layan tv.. dia diam2 pergi menonggeng kat dapur... tak suruh laa yang dia nak buat tahu.. aduyaiiii...




rajin gila bukan?? walaupun sikit lagi nak jatuh tu.. dia rilex je kat atas tu.. kalau jatuh ni sia2 je makpak masuk paper esoknya sebab budak jatuh... zaman sekarang ni... makpak pukul anak pun msk paper... zaman dulu segala bagai kena pun dengan makpak.. lek je.. jadi juga manusia... budak zaman sekaran.. patut la ramai yang rosak.. nak marah pun tak boleh.. ok.. jangan melalut.. HAHAHHAH..


tengok2 orang amik gambar.. suruh stop xnk.. ckp macam org tua.. slumber je ckp...
"nanti la dulu banyak lagi ni"
sekeh lelaju.. adehhh...

14 comments

  1. jaga-jaga!!
    jangan sampai tergelincir..

    ReplyDelete
  2. mie :: dia dh pakar dh ni panjat sink... hahahah

    ReplyDelete
  3. risau tgok.. takut jatuh jea.. tinggi tu

    ReplyDelete
  4. lyn :: tu la psl.. slumber dia je tonggek kat situ.. adehhh

    ReplyDelete
  5. tyra..akak nk order satu..hehe..rajin mnolong ni, haikk..kakak tgk je ye..nk kene ni,bahaya tau..

    ReplyDelete
  6. marlia :: terlebih rajin ni haaa

    ReplyDelete
  7. adyshariz :: haaa kak.. kl jatuh ni even darah pun dia xkn ngs sbb slh dia sndr... HAHAHAHAH... kl org len yg bt mst ngs punyee...

    mcm hariz x? hehehehhe...

    ReplyDelete
  8. bagus la ni rajin..nanti akaknya buat la stand ..duduk camtu nanti jatuh kang...kena sokong dia minat membasuh pinggan..hehehee

    ReplyDelete
  9. shy :: aah kannnnnnnnnnnn.... pastu nti g kdi mkn... xyah byr.. tngl je dak ni cuci pinggan

    **kejam gle**

    ReplyDelete
  10. tahan pulak die duduk cmtu cuci pinggan..hihihi..comel je! ^_~

    ReplyDelete
  11. syufaa :: ntah dia.. x gayat lak tu...

    ReplyDelete
  12. kasain kat adek tuh...

    ReplyDelete
  13. siap bertenggek kat sinki tu...
    ade bakat...heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...