follower 333 gotcha!!

lama ni tunggu follower 333.... widget follower trex ni kira baru juga letak.. dulu ingat tak ada fungsi sangat sebab tu tak letak.. hihihihih... tak apa.. tak penting... kenapa nak follower 333??? sebab sempena blog ni nak masuk 3tahun... hihihih.. so kalau dapat 333 kan cun.. yiiihuuuu...

tak sangka sempat gak capture follower 333... ingat dah terlepas dah.. HEHHEHEHE... yela dalam duk kecoh2 cerita pasal bola semalam kan... tak menang tangan layan cerita khairul fahmi che mat... HEHEHHEHE... tak kenal?? tipu la kan... tengah top sekarang ni... tapi jangan berangan yea.. dia dah ada awek.. comey lagi awek dia... hihihihih.... safee sali ada awek x? nak leh?

pangggg!!!... kena tampar dengan fahmi trex... HAHAHAHAHAHAHHAHA

dah... jangan lari topik... meh sini kita tengok sapa yang bertuah tu... nampak anak panah tu?? tak nampak??? haihhhh... parah ni... HAHHAHAHAHAHA...


follower yang bertuah ialah follower yang mempunyai header macam ni... siapa dia??? HIHIHIHIHIHIH...


KISS MEEEEE KISSS MEEEE... hehehhehehehehehehhe... header pun comey... ni laaa follower bertuah tu... jom usha blog dia... hehehhehehehe.... tolong promote sekali.. okay tak?

6 comments

  1. hehe...x sangka la jdi follower b'tuah yg ke 333 ye...smart no ni...

    jom la jenguk2 blog sy, nti sy jenguk blog korang balik :)

    thanx tu tuan umah ^_^

    ReplyDelete
  2. hehhehe... welcome.... nti trex singgah... siapkan makanan secukupnya yea... weeeeeeeeeeee~

    ReplyDelete
  3. nk gi jenguk blog kiss tu la..~

    ReplyDelete
  4. tahniah mizz trex...
    congratulation...
    semoga semangat berblog berpanjangan sampai ke akhir hayat..:)

    ReplyDelete
  5. hahahahha... insyaALLAH.. kalau thesis ak okay :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...