GA : ShawlsAYUCINTA

wahai gadis-gadis sekalian... trex seru... datanglah ke shawls ayu cinta....


tak akan menyesal punya... kalau sesiapa yang tak tahu pakai shawls tu tak perlu risau gelabah ayam ke apa... pergi blog ni pastu pergi cari tutorial yang ada... bukan gambar je ada... video pun ada... haaaa.... tak reti juga?? hurmppp... tak tahu dah la nak buat macam kat korang ni.. HAHHAHAHAHA...

kebetulan trex tengah mencari shawls... selendang.. dan inner segala bagai... haaa.. memang kena laa kan.. terus usha-usha sini.. pastu... macam magic.. tingtong!!!!!! ada giveaway dari shawlsayucinta... memang terus layan laa kan... walaupun niat di hati hari ni nak rehat jap blogging.. kira macam nak rilex kan otak dulu sebelum habis cuti.. tak ada la kepala otak ni terkejut tiba2 dan kena pergi kelas segala bagai kan?? HAHAHHAHA... alasan tak terima.. syuh22.... weeeeeeeeeee




hadiah dia menarik... superb punya.. so rasa memang patut join.. wahai gadis cantik dan comel belaka... ciptaaan Tuhan semuanya sempurna... jom join GA cik ayu... nak cantik.. nak glamor?? boleh punya dengan shawls cik ayu.. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... sukanya.. kalau laa dapat shawls cik ayu... yiiihuuuuuuuuuu... cik ayu kata 3 bulan tak payah beli shawls... menarik kot... HAHAHHAHAHAHAHAHA...

tags
areda
kinah
cik yana

follower ayucintakamu- 572
follower shawlsayucinta- 961

5 comments

  1. laki boleh join ke ni? hahahaha




    gurau ja

    ReplyDelete
  2. mungkin boleh... dapat nti shawl tu bg trex tau... tq :D

    ReplyDelete
  3. join tau... bg menang... trex nk shawls... hihihihih

    ReplyDelete
  4. u join ke?
    cam menarik je contest ni.
    huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...