Saya Blogger Kelantan

segmen "blog pilihan malaysia" yang menarik hati... HAHAHHAAH... sebab pernah juga tweet miss lolly tanya pasal gathering blogger kelantan tak ada ke tapi macam tak ada apa2... kebetulan blog pilihan malaysia buat segmen ni.. so pasti join bukan.. HAHAHA.. sebab selalu jumpa blogger dari negeri lain.. blogger kelantan trex tahu miss lolly je... lalalalallaaa... ini peluang terbaik gak nak kenal geng blogger dari negeri sendiri... ngeh3....

nama : athirah @ tra @ trex
status : single but not available... muahahahhaha
cara hubungi :
facebook


daerah/jajahan : apakah laaa??? :PPPP
tempat tinggal : kota bharu

apa yang menarik kat sini??? hurmmppppppppp... hurmpppppppppp.... kena buka peta kelantan dulu la... muahahahhahaha.... tak perlu terang kot... tengok sendiri... nahhh...


pasar besar


masjid terkenal sebab tak guna sebarang paku yea bina ni...


wau bulan


gerbang besar

(credit to google image)

19 comments

  1. saya blogger kedah.. kita musuh!!hahahahahaa....

    ReplyDelete
  2. syira :: kita berjiran laa yea? hihih

    ReplyDelete
  3. dabuldahi :: mungkin tidak.. sebab trex stay kedah lagi lama dari kelantan... HAHAHHA

    ReplyDelete
  4. saya pOm blOgger Kelantan...

    Oghe pasir mah...

    camat berkenalan...

    bersemangant bilO jupO geng2 kitO hahaha...

    ReplyDelete
  5. dla pun blogger kelate gak..hehe

    ReplyDelete
  6. kalid jamlus la tahun dpn..hehe

    ReplyDelete
  7. hai. singgoh sini meta deh bace entri. hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...