dah besar pun tak reti solat?

(google image)

ini bukan entry ceramah ke apa... sebab trex tak cukup layak lagi nak bagi ceramah... jangan salah faham ye... ini hanya sebuah cerita mengenai si kenit yang solat 5 waktu.. on time!!tapi nakal kalah shin chan... kihkihkih... bila tengah main.. dengar azan je.. laju je msuk bilik air.. amik air sembahyang katanya... baju basah lencun... hhehehehe... tahun ni dia kira dah 7 tahun laa... kelakar pun ada... hari tu last entry pasal dia sibuk jadi bibik... ni tengok dia solat maghrib... cukup 3 rakaat... siap kain pelekat lagi tu... hahahhaha...




kalau dia sembahyang... jangan kacau.. nanti siap solat dia marah... wakakakakkaka.... aduhhh.. tapi geram dengan budak ni.. rasa nak tampar je... macam orang besar tapi kecik lagi... ke budak2 zaman sekarang memang camni ek?? huhuhhu



dah selesai solat... dia doa apa tu tak tahu laaa... tapi al fatihah semua dia reti... tapi bagus dak ni.. tak payah di suruh.. tapi bila disuruh.. tak buat lak.. adehh =,="


16 comments

  1. olohh2..comel! (:
    alhamdulillah..kecik2 lg dh pndai semayang..
    yang besar plak tak reti-reti..haihh..

    ReplyDelete
  2. comel je budak ni..siap ada doa lg

    ReplyDelete
  3. syufaa :: tp nakal dia tetap sama...

    ReplyDelete
  4. fuih, bila dah besar leh jadi mufti nih.. ;)

    ReplyDelete
  5. Yang photographer tuh buat apa? Knapa tak solat jemaah skali? HEHE..

    ReplyDelete
  6. Trex sibuk ambik gambar...nape tak jemaah sekali? Lagi afdal kan...hehe

    ReplyDelete
  7. bagus2..
    kecik2 da rajin, nanti besar senang cket.
    :D

    ReplyDelete
  8. hee~ cumil jek..trex ni nakal pulok, pernah kaco dia solat ye?

    ReplyDelete
  9. saya_arief :: hahhaha... sng pe tu :)

    ReplyDelete
  10. sunah :: selalu sbb geram.. dia solat mcm tok imam tahu... hahahahahahha.

    ReplyDelete
  11. bagusnye! macam aku kecik2 dulu. haha

    ReplyDelete
  12. alhamdulilah~

    yg skang cena lak? hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...