perempuan merokok hebat dan macho?

kenapa orang suka merokok? tak lemas ke dengan asap tu? hurmmmm.... serius pening kalau duduk dekat smoker...kalau lelaki merokok boleh la diterima sikit... tapi kalau perempuan merokok??

lelaki suka ke perempuan merokok?? hurrmmmm....



banyak betul jumpa perempuan merokok.... melayu pun makin ramai dah..
salah siapa sekarang ni? diri sendiri? parents? kawan?


tapi kalau budak kecik ni pun smoke?? HAHAHAH... tak tau nak kata apa dah....


credit to google images.... peace no war~

16 comments

  1. lelaki @ prempuan..
    cikbintang xsuka org merokok...
    haish...
    macho ke????
    oh sma skali tdk

    ReplyDelete
  2. tidak suka tengok pmpuan merokok.

    ReplyDelete
  3. perempuan merokok mcm _ _ _ _ _ _

    ReplyDelete
  4. cik binatang : hehhehe... bgs :)

    ReplyDelete
  5. syarq :: haaaa... apakah itu? wink wink

    ReplyDelete
  6. ara :: sabar wei sabar... ni pun br pas tgk dak perempuan smoke...

    ReplyDelete
  7. serius tak suka! diorang ni aku rasa lebih pada nak menunjuk kot . takkan lah ada yang merokok untuk kesihatan pulak kan ? hihi

    ReplyDelete
  8. katakan tidak kepada rokok! hehe..

    susah nak cakap kalau perempuan merokok. kalau untuk buat bini, memang tak lah. kesian ngan baby nanti.

    ReplyDelete
  9. sarah :: mungkin.. style n macho gitu kn...

    ReplyDelete
  10. asada :: see.... laki pun x ske.. whoaa

    ReplyDelete
  11. beberapa minggu lepas, ada sorang awek merokok kat mcd. wa duduk selang beberapa meja dengan dia. tak masal dia jerit kat wa, "apehal kau tengok2, tak puas hati ke??"

    hahaha.. sengal dan perasaan sungguh. padahal masa tu, kita tak tengok die langsung. sebab khusyuk borak dengan membe..

    pelik pelik jee~

    ReplyDelete
  12. molmolla :: hahhahaha... smoker kebanyakan ny panas baran...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...