bencana sekitar UM sekitar pukul 6-7pm

bencana sekitar UM... banyak pokok tumbang dalam UM... alhamdulilah takde melibatkan kecederaan parah tapi ada beberapa buah kereta hancur gak kena hempap pokok2 ni... 

boleh tengok gambar kat bawah2 ni... kejadian berlaku sekitar pukul 6-7 petang tadi... memang angin kuat gila tadi... hujan pun lebat tapi tak sangka sampai macam ni... subhanallah...terkejut juga la kan.. kat fb bersepah dah gambar bencana ni dorang upload... 




ada member yang tengok depan mata pokok2 ni tumbang... mesti menakutkan... hurmmm.. apa pun Dia Maha Mengetahui setiap sesuatu kejadian....

27 comments

  1. ini dekat fakulti mana ni? macam dekat fakulti bahasa @ engineering je?

    Entri Terkini : Aku Dan Dilusi Yang Celaka

    ReplyDelete
  2. dasyatnyer ribut..tapi takde kemalangan nyawa kan?

    ReplyDelete
  3. teruk jugak tuu .

    nasib baik tak ada apa2 kecederaan .

    ReplyDelete
  4. dahsyat gak, smpi pokok tumbang semua...tulah kuasa Allah kan, tak de sape boleh jangka dan lwan

    ReplyDelete
  5. mesti kuat angin ribut tuu..kesian sapa yg di timpa bencana tu..

    ReplyDelete
  6. masterfaiz :: tu la pslnyaaa...

    tengku nizam :: ujan lebat sekejap je tp angin r kuat gila... buka pintu blk pun tersentap td...

    ReplyDelete
  7. antudegil :: kat fak engineering, kolej2, kps... dan lain2..

    anon :: alhamdulilah.. xde org cedera..

    ReplyDelete
  8. sarah :: tulaaa.... hurmmm

    man :: DIA maha mengetahui

    ReplyDelete
  9. k.siti :: tp td mmg kuat gila pun angin... pintu terbuka.. habis terbang brg dlm blk td... terkejut gak.. tp sekejap je laaa...

    ReplyDelete
  10. menakutkan, hilang pokok besar depan depatment aku tu..

    ReplyDelete
  11. wan :: mmg byk.. kat pasum pun ada... kat jln nk g pintu UM ada.. signboard ppum pun patah.. hoohoho

    ReplyDelete
  12. nazrul :: x smgt pun.. kl smgt pnuh entry ng gmbr...

    ReplyDelete
  13. pergh~ gila la....tu la...kalau Allah nak benda tu jadi, memang jadi jugak

    ReplyDelete
  14. mmg skang, kalau ujan or time angin² tu..mesti smp pokok tumbang kan?? kat area uia nih pon gitu...so scary..kne nasib tak baik, sape tau kan..
    tp betul lah..He knows best...mesti ade hikmah pape yg jdi...:)

    ReplyDelete
  15. Dasyat nyee.. pokok tu tumbang betul2 atas kereta tu..

    ReplyDelete
  16. XIX :: btol tu...

    Dda :: uia pun sama ke?? huhuhuh....igt um je...

    ReplyDelete
  17. admin :: hurmmmm... tu skit... ada lg gmbr... smlm g tgk2 jap... rupanya byk lg kwsn kena... seram2..

    ReplyDelete
  18. tu dia...
    memang betul2 lebat camtu

    ReplyDelete
  19. mie :: hurmmm.. tp kejap je lebatnyaaa

    ReplyDelete
  20. wowowowo pokok besar depan fak engine pon kene ek??

    ReplyDelete
  21. aah.... kat situ 3 pkok tumbang

    ReplyDelete
  22. dekat fakulti mana ni?..lama dah xpegi um..huhu..rindu lak =P

    ReplyDelete
  23. iqbal :: merata.. tp td keje bersihkn pkok2 ni...

    ReplyDelete
  24. uiii nasib iswara...kalau ferrari mau nangeh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...