macam mana nak perut tak buncit langsung?

kisah seorang perempuan... dulu dia kurus... sentiasa underweight.... bukan tak makan atau pun berduka tapi memang macam tu.. kurus je... makan pun... tak naik2 gak.. buncit pun tak pernah sampai member perempuan ni tanya tips kat perempuan ni...

macam mana nak perut tak buncit langsung? 

(google image)

perempuan ni tak tau nak jawab cena...so dia diam je pastu senyum sebab nak kata tak makan.. dia makan.. banyak la juga... HAHAHAH.. bila pakai seluar... main sarung je semua... saiz kecik pun londeh.. pastu kerja tarik2 seluar... kesian kan?? nak pakai belt.. kang kembung perut sebab kepala belt tu... HAHAHAHH...



sekarang?

perempuan tu....

(google image)

14 comments

  1. hahaha..macam mana ppuan tu blh berubah..?

    ReplyDelete
  2. haha..awat berubah jadi lagu tu? =P

    ReplyDelete
  3. nazrul :: xde motif... skali skala nk merepek... hahahahaaa

    ReplyDelete
  4. wanie :: bahagia sgt kot... mkn x igt apa dh

    ReplyDelete
  5. hoh... ajak dia diet sama berjemaah ngan dni jom :)

    ReplyDelete
  6. Dni: hahaha...apsal nk diet ni?

    ReplyDelete
  7. persoalannye,sape pmpuan tu??hahahaha

    meh ikut aku punye petua...
    jgn minum ais..snang je...hahaha

    ReplyDelete
  8. Skarang dah jadik camtuh sbb dia dah kawen anak 5. ;p

    ReplyDelete
  9. fadzrul :: ank5 jd centu ea? kl centu nk ank sorg je r.. hahahahaah

    ReplyDelete
  10. ujang :: yg mana byk berak? hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...