Aku suka jem

Bila jem trok pastu dapat lak ice cream... Memang syok habis okay... Heheehehhe... Tapi memang aku takyah kisah sgt pun masa jem dah memang bukan aku yang drive kan... Hahhahaha






Sedap wehhh baskin robbin ni.. Aku amik dua scoop tapi dua2 tu coklat la kan... Tapi lain2 jenis.. Next time kalau tiba2 dah kaya aku cuba perisa lain lak.... muaheheheh


Tak puas laaa update guna fon... Nti la ye.. Aku pun tak berapa ada mood nak update... Tengah geram sebenarnya sekarang ni.. Bosan gila ni... Haihhh... Sakit hati tapi tak leh nak kata pape... Sedihnyaaa la haii..


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments

  1. awatnya sakit2 ati nie.? hihi


    hehe.. nuff kan dah bagi duit.. boleh la beli yg mahal sikit

    ReplyDelete
  2. lain kali jem je le sllu..hehe..dpt mkn aiskrim..shedpp

    ReplyDelete
  3. as salam..
    ohoho~
    baskin robbin.
    angka no. tu, bilangan perisa yang masa mula servis diorang mula2 bukak. hoho..masa kat us dulu layan yang vanilla troy. pergh!!!

    geram pasal laptop ka?
    hoho~
    sabo~ sabo~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...