Menangis bila jadi camni

Apa nak buat ni... Bila tiba2 je laptop buat hal... Gelap je... Mamaaaaaaaaaa.... Presentation khamis ni wehhhh... Apasal la last2 ni gak nak buat hal...


Nasib la memang aku tak prepare pape lagi untuk present... Hahahha.. Boleh lagi aku gelak kan... Laptop rosak weiii.. Ce tengok ce tengok...





Patut tak aku risau patut ke tidak??? Huhuhu... Aku macam rilex sebab pernah kena sebelum ni... So xpe.. Bg mr trex buat tapi kalau tak jadi gak memang boleh meraung puas2 la kan...

Benda paling aku risau adalah aku akan mati kebosanan dekat bilik.., tak leh blogwalking... Facebooking secara puas.., yang jadi aku stress... Takleh layan Cerita korea... Huaaaaaaaaa.....

Okbai... Bawak diri la..., hidup blogger tanpa laptop memang merana... Wuwuwuuwuuu... Pengajaran... Jaga la laptop secra berhemah.. Ehh... Xde kaitan sbb aku ni dah cukup berhemah tapi rosak gak... Hahhaha....


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 comments

  1. huhu.. alamak.. tak tahu la pulak..

    hihii.. bawak kedai la tny nape..

    ReplyDelete
  2. ada pengalaman gk~mati kutu dibuatnya~

    ReplyDelete
  3. kalau mcm ni..mcm mne nak selesaikan?
    format ke?hehe

    ReplyDelete
  4. trex ada terpadam file ntldr ke kat drive c? drive yang ada operating system.
    saya boleh buatkan. tapi bukan sekarang ler.

    kalau nak sayakan boleh, bagi nama brand laptop, model siri.

    saya cari dulu cara yang sesuai. amik masa sekejap je, ni.
    kalau hantar kat kedai, berapa ratus ntah cajnya. kat saya, free of caj. khidmat komuniti.

    ;)

    ekeke~
    ek nak buat sendiri/ boleh jer. janji ada cd kosong/pendrive kosong

    ReplyDelete
  5. #atiq :: laptop ni tngu masa je ni...

    #dhira :: hhehe.. ni dh 2 kali jd.. hahahha

    ReplyDelete
  6. #dni :: dh selamat repair :)

    #hati batu :: xla smpi kena format... kena guna cd wndw xp je copy balik...

    ReplyDelete
  7. #fadzli :: kl nk bt kn tu... ko duk mana ek? tp skang dh ok.. mbr tlg bt kan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...