EKSKLUSIF :: wedding beautifulnara

Assalammualaikum


SELAMAT PENGANTIN BARU
NAZUWAN (beautifulnara) & FADZLIN (pasangan)

baru balik dari wedding abang nara (beautifulnara)... aku sajikan gambar wedding sebelah lelaki ye... tapi aku pergi bukan sebagai blogger la.. hehehehe... member2 la... kebetulan aku pakai baju tersama tema lak.. so boleh jadi keluarga sebelah lelaki jap... tukang jaga meja VIP.. ngeh3....



 aku suka awan masa ni... CANTIK!!! hehheheheh

tengok la betapa ramai nya cameraman.. 1tube punya orang pun ada... dan yang lain2 aku tak kenal.. hahahha... abang cameraman yang 1tube aku kenal sebab masa wedding ujang pun dia ada..


 blogger yang sempat aku jumpa bro framestone... katanya ramai lagi datang tapi masa ni aku nak balik dah.. aku datang awal... lama gak tunggu pengantin.. pastu baru aku balik...

kakak nara kena interview... heheh..


-sekian-

NOTA KAKI DINO :: nak gambar boleh.. tapi jgn lupa credit to http://misztrex.blogspot.com/ =)

6 comments

  1. uhhh!! seronokkk!
    umah kite dkt je tp xpegi pun..
    de wedding len.. =.="

    ReplyDelete
  2. Salam.
    Hmmm nanti nak pinjam gambar ..menarik ni .. Nara ... kawin ngan isteri yang cantik ...

    ReplyDelete
  3. wah....beruntungnye dpt gi wedding abg nara gitu!!!

    lagu blog sgt2 bes!!!

    jom laa dtg blog kak kidal..segan lak nak ajak..

    www.kakakkidal.blogspot.com

    klik2 duit tabung blog ni!

    ReplyDelete
  4. eh, gambar abg bro ade la huhuhu

    bukan team vlog la.. team 1tube.my he..23x

    ReplyDelete
  5. ooo bestnye..pegi dgn sape tuu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...