Cash deposit ATM suka telan duit!!

Assalammualaikum


Pagi-pagi lagi hidup aku dah tak ceria... Singgah atm nak bank in duit... Sekali duit aku kena telan... Hampeh!! Tu pun nasib aku ada rasa nak cek akaun lepas deposit cash kalau tidak merana hidup aku...


Kena tunggu dua hari kau!! Arghh stresss... Lepas buat report.. balik dengan sakit hati... Cena nak bayar kereta kalau camtu.. Kereta lak dateline 1hb... So sesiapa nak beli kereta pasni jangan amik dateline awal sangat.. Buat tengah bulan... Kalau tak... Tak terkejar nak bayar.. Lagi2 gaji lambat macam aku...


So musnah la harapan nak tengok OMBAK RINDU malam ni... Wuwuuwuwuw... Duit sudah jammed dlm atm tu.. Ada sesiapa nak belanja aku tak ea?? Woot woot...


Harap2 sume okay... Jangan kang aku g sana cek still x masuk... Merana hidup aku sebulan! Huhuhuhu


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

10 comments

  1. #feckry :: yeke? so dpt x duit tu? waaa.... kalau x dpt... teruk gila~

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilahh.. saya tak pernah kena macam tu. kalau boleh, memang tak nak kena lah hehehe

    ReplyDelete
  3. #sarah :: bgs la... xde la merana.... slalu bank in skit2.. kali ni g bank in sume lak...

    ReplyDelete
  4. #dni :: yeke?? pastu dpt x duit nya??

    ReplyDelete
  5. bukan rezeki la tuh...
    lain kali kene belanja kawan2 mcm aku nih, bru murah rezeki.. sedekah kat aku..InsyaAllah..huhhu

    ReplyDelete
  6. jgn risau,,,chek twisties ada kan ni...

    erm,,wape ribu,nak????
    hahahaha

    singg yer:)

    ReplyDelete
  7. #hasif :: ko sombong cena nk blanje... hahahaha :p

    ReplyDelete
  8. #twisties :: hahahah... nk 100k =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...