Dunia Masakan?

Assalammualaikum


Sekarang lagi seronok membaca dan memerhati blog orang lain dari blog sendiri... lagipun sekarang tengah sibuk buat something... hehhee... tapi nanti la cerita... (tak boleh percaya dengan nanti aku dah) so ikut la kalau tiba2 saat tu nanti ter rajin nak cerita kan... sapa tahu...


Ketika zaman jahil tak reti masak walaupun seketul nasi.. pernah terfikir... mungkin ke aku ni boleh masak di masa hadapan?? hahahhaha... sapa pernah fikir?? rasa nya semua perempuan pernah fikir pasal ni... lumrah lah kan... pastu semalam sembang dengan officemate... dia kira pangkat nenek dah la sebab ada cucu... dia pesan...

"BIAR TAK RETI MASAK TAPI RAJIN NAK MASAK"



Tak tahu la kenapa tiba2 cerita kisah masakan dan makanan... lapar ke aku ni? Tadi time main laptop terjumpa gambar masakan sendiri dekat satu album tapi bukan semua la yang aku masak aku amik gambar... hahahha.. gambar mana yang sempat tangkap la yang ada.. so aku abadikan dekat blog ni...

just sharing~ =)






ehhh... LULUS tak kahwin ni??? hahahahha... dah boleh kahwin ke belum? hahha... gatal~


Esok terasa nak buat pavlova... pavlova mini ke yang sebiji? hehhehe...excited pula rasa... ^_^


2 comments

  1. betul2. ak pun sama. dulu pemalas mcm hape. tp skrg dh sedar diri. hehe

    ReplyDelete
  2. Lulus dah ni. Untung siapa dapat :D

    -> ❤ TechKini.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...