Bersama FL: Impian Saya

Assalammualaikum


join segmen atiq salleh.... memang tengah syokkk baik punya berangan tiba2 je terbaca pasal segmen atiq buat ni so rasa macam menarik gila nak join.... walaupun laptop rosak tapi nasib la roomate dengan encik boyfie baik hati bagi pinjam laptop dorang... HAHHAHAHA.... so mesti la guna sebaik mungkin walaupun niat asal nak buat slide presentation... gian dooo tak blogging sehari... HAHAHHAHA... 

impian yang ingin dicapai... impian ni macam adik beradik berangan la juga kan?? hahahah... so memang padan sangat la dengan aku sekarang ni... impian aku sekarang ni....


1) nak kerja - yela sebelum nak tunaikan impian lain tu mesti la ada kerja so senang sikit kalau tidak mana nk dapat duit?? HAHHAHA...

2) rumah sendiri - tadi keluar makan dengan member2 tetiba je cakap pasal rumah.. kereta segala bagai pastu rasa macam nak rumah sendiri.. melabur dekat rumah ni untung.. melabur dekat kereta lebur... kah kah kah.. bahasa apa aku guna ni...

3) nak kahwin weh... walaupun macam OMG tapi tu lumrah kehidupan yang inginkan keluarga sendiri kan.. kan kan.. jangan nak tipu lah.. HAHAHAH... tak sabarnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa... lesen besar dah dapat dah... kah kah kah...

4) tolong keluarga sebab aku bukan anak dato' so haruslah tolong family aku.. korang yang dah kaya raya tu tak apa... tak perlu tolong sangat... lagi minta ada laaa... debik kang.. bagi aku sikit lerrr... hahahhaha...

otak aku dah jem sekarang ni... tu je aku dapat karang... rasa nya ada banyak lagi aku berangan semalam tapi laptop aku sangat noob sekarang.. lain kali la aku sambung kisah ni... ada ke aku dapat guna internet explorer je sekarang ni... zaman tok kadok je guna IE.. berzaman aku tak nampak orang guna IE... HAHAHAHA... tapi takpe... aku bertahan dengan laptop nazak ni sampai khamis ni je.. lepas tu.... i will clean up everything.... HAHAHAHAHAHA...

nak tag 
1) wan gerrard yang suka kan amani
2) shaiful shafian yang suka kan DSLR

dua2 member aku =)

5 comments

  1. nak kawen tue jangan lupa jemput ye..

    haha

    sabo jela taw...

    ReplyDelete
  2. atiq :: hahahha... long way to go tp kl masin mulut.. insyaALLAH

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya merealisasikan impian :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...