BBQ kat pengkalan balak

Assalammualaikum


Cuti aku kali ni dimanfaatkan dengan ber BBQ dekat comel beach resort, pengkalan balak melaka... Aku lepak melaka ye... Hahahah.. Last aku datang melaka masa darjah 6.. So boleh kira la kot berapa lama aku tak jejak kaki kat melaka kan... Hahaha...


Kalau dulu datang melaka je pergi A'famosa.. Sekarang aku g melaka.. Aku duk pantai.. Hahahah.. Tak percaya aku pergi pantai kat melaka kan..


Tengah prepare tempat bakar.. Bagus dak2 laki ni.. Actually ni reunion dak matrix negeri sembilan tapi aku bukan matrix negeri sembilan.. So fikir sendiri la apsal aku pun ada sekali.. Hahahha...



Macam2 menu kitorang.. Ayam ada.. Hotdog.. Beger.. Fries.. Kentang.. Coeslow(cena ntah nak eja).. Hahahahah... Kerang bakar lagi.. Kentang bakar pun ada.. Jagung.. Kesimpulan nya aku mkn sikit tapi dah kenyang sebab duk rasa sana sini sikit sampai penuh perut la kannn.. Hahaha..

- Posted using BlogPress from my iPhone

13 comments

  1. perghh....sedap gile la..
    pape pon mashi tak penah g mlaka...
    sob3...

    ReplyDelete
  2. #heroin :: best la gak.. ni kira 1st tm bbq di zmn remaja ng kawan2.. AHHAHAHAHAHA

    #oasis :: ajak la ofismate bbq

    ReplyDelete
  3. #sarah :: bbq even x msk pun sdap kan.. hahahahha

    #mashi :: mashi ptt g sekali.. kagum sgt.. bandar dia bersih...

    ReplyDelete
  4. wah .. bestnya kakchik tgk athirah bbq dgn geng tepi laut.

    ReplyDelete
  5. hye dear..salam..i;m new comer...nice to know ur blog..keep it up sis..='>

    ReplyDelete
  6. best giler..bile nak ajak aku ni??,..huhu

    ReplyDelete
  7. #k.cik :: best2... sbb ni mcm pengalaman pertama gak laa

    ReplyDelete
  8. #ira :: selamat datang.. heheh

    ReplyDelete
  9. #epul :: bkn korng dh pnah bt ke... wuwuwwuuwwu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...